Ah men gött..

Ska sticka iväg till dagis i Ardala strax för att jobba, skönt med lite sovmorgon såhär en torsdag. Skönt att veta att jag har jobb imorgon, nästa vecka och veckan därpå! 2 veckor till alltså! Tisdag, onsdag tidningen och resten posten.

Hade en go dag igår, tvättade lite, hann ta en fika med Ellen som sticker ut i Europa en månad, sjukt nice! Pratade också en liten stund med mamma och pappa som verkar ha det bra :). Lagada tacos och kollade fångarna på fortet, nästan lite fredagskänsla på det. Somnade sen framför tv:n, blir allt vanligare nuförtiden. hehe.

Trots sovmorogn så vaknade jag ändå vid åtta, kollade Vakna med the voice en timme, städade och tvättade, fan va duktig jag ät.

Ikväll träning.

Nu har ni fått ett ganska så flum inlägg..

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0