20!

Sitter här och kollar på matchen mellan Inter och Barca. Måste säga att än så länge är Inter helt klart det bättre laget. Idag var det en ganska lugn dag. När jag är ”ledig” så vaknar jag ändå relativt tidigt, idag redan vid åtta. Har kollat på 90210 och är ikapp med den serien. Senare på kvällen var det dags för träning, denna dag på gräs! Alla som spelar fotboll vet hur speciell första grästräningen för säsongen är.

Igår var det dags för jobb på förskolan i Ardala och på kvällen var det dags för träning. Även min 20-årsdag! Tänk vad tiden går snabbt :S

 

Det blev helt klart en händelserik helg. Lördagen bjöd på seriepremiär på ett blåsigt Ållevi. Matchen spelades mot Vittsjö och blåsten påverkade spelet en del. Bland annat så blåste deras boll vid en frispark som rullade. Så frisparken borde lagts om. Matchen slutade men förlust 0-1. Surt eftersom det inte speglade matchen. Tycker vi hade stora delar av spelet stundtals. Och minst ett mål bör jag gjort. Men det är bara att komma igen, inte tänka för mycket. På kvällen var det dags för konsert, Markus Krunegård!

 

På söndagen var det dags för kalas med släkten. Fick en massa bra grejer, tack så mycket allihopa. Nu fick ni en kort uppdatering.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0