ÄNTLIGEN!

Sitter och kollar lite på en av Wallander-filmerna. Det blev en del jobb i veckan, fyra dagar. I veckan har jag tre dagar inplanerade, två på Posten och en på Tegla. Skönt att det rullar på.

Igår var det dags för andra seriematchen, denna gång bar det av till Linköping för möte med Linköping Kenty.  Matchen slutade 2-2 och äntligen fick jag göra mål. Lite revansch efter förra helgen. Vi får väl vara nöjda med en poäng men surt att tappa 2-1.

För bilder och referat:

http://www.damfotboll.com/nyheter/2010/04/falkopingspoang-i-linkoping

http://www.falkopingskik.se/nyhet/764/en-poang-borta-mot-linkoping-kenty.html

Sedan blev jag i ett firande Jönköping. (Hv71 vann SM-guld). Så där tillbringade jag lördag och söndag. Här kommer bilder!

Jag och Mikael var på ute på en promenad, VÅR!

Mikael :)

 

Härligt läge på den planen!

Så vackert!

Dagen avslutades med MoP´s slutproduktion! :D

 

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0