Vecka 29

Sitter och lyssnar på en låt jag har svårt att tröttna på, ”Änglabarn – Ken Ring”, jag gillar svensk hiphop och musik som berör. Sitter i mitt rum där det luktar målarfärg, så sov i mammas och pappas säng inatt. Funderar på det inatt också. Men måste säga att jag saknar tv:n lite när jag ska sova, vanesak gissar jag.

Känner mig nöjd med mig själv, städat nedervåningen plus toaletterna och tvättmaskinen är igång. Har fått ett jobb också 10 timmar/vecka på skaraborgsbygden. Började också fundera på om jag ska plugga något i höst. Sökte en distanskurs ”organisation och ledarskap” som jag kom in på och funderar på om jag ska läsa eller inte. Kan kanske vara bra att testa på pluggandet på högskola innan man börjar plugga på riktigt.

Skönt nu när vi har egenträning, kan lägga upp det lite som jag vill. Började denna veckas pass redan söndags, träning igår så jag tog en vilodag idag. Imorgon är det dags igen. På torsdag jobbar jag kvällen så då lär jag inte orka så mycket träning. Sen hoppas jag hinna med ett pass på fredag. I helgen ska jag och Mikael till hans mormor och morfars sommarstuga. Är Stochampionatet i helgen, så missar det . Brukar annars vara en av skaras bästa festhelger! Men får väl vänta till Oktoberfesten istället!

Nästa vecka drar träningarna igång igen och gissar att allt blir som vanligt igen, DM-match på lördagen och veckan efter det inleder vi höstsäsongen med ett derby mot Sil, denna gång i Götene.

 

:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0