2010-05-31

God förmiddag. En ledig dag idag. Jobbada på Posten hela veckan. Måndagen och tisdagen var det regnkläder på. På måndagen kom det hagel på turen och på tisdagen trodde jag att mina händer skulle förfrysa. Hoppade över träningen på måndagen då jag kände mig förkyld. På onsdagen var det dags för match. Började på bänken men fick hoppa in strax innan halvlek. Hoppade in som vänsterback (!). För första gången i mitt liv så spelade jag back (om man inte räknar med inomhus). Det blev till slut seger med 3-2 efter förlängning. Idag är det dags för match igen, hemma på Odenplan mot Öster. Tänkte jag skulle hinna med en promenad och lämna tillbaka lite mattor åt mamma, annars blir det ganska lugnt fram till matchen. Lite matlagning ska också hinnas med.

 

Det var en bra helg, fredag kväll var jag rätt så trött efter jobbveckan så det blev bara att vara hemma. Ställde klockan på lördagen då det var dags för träning vid 10. Regnet bara öste ner under träningen så den blev inte så långvarig. Sen lugnt några timmar innan det var dags att göra sig i ordning för kalas/släktträff. Väldigt trevligt och roligt att träffa de man inte träffat på ett tag. Kvällen avslutades hemma hos Elvira innan jag var hemma igen. Söndagen bjöds på dömande av klassfotboll med Bessie och Persson. Efter det drog jag hem till Mikael och spenderade resten av söndagen där :)

 

Förresten så har jag fått mitt schema för sommaren. Jobbar studentveckan men har en vecka ledigt från båda jobb och fotboll. Då kan jag säga att en resa lockar!

 

Nu ska jag se livvakterna tänkte jag, en bra serie som går på svt!

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

Jag älskr alla USA-bilderna!! <3

2010-06-03 @ 15:42:21
URL: http://elinavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0