Göteborg, jobb, seriepremiär, krunegård, kalas, 20...

Vilket underbart väder det är, solen till och med värmer. Satt ute på balkongen idag med lite musik halvsov jag nästan.  Innan dess hann jag med att storstäda mitt rum. Dammsög och dammade av ordentligt. Hittade min lilla Ipod som jag inte sett på ett tag Sen städade jag övervåningen. Sen efter det blev det då balkongen. Vid halv fyra kom Ellen hit och vi såg Lejonkungen, bästa Disneyfilmen ever! Kan i princip alla repliker utantill. Tänkte jag skulle ta en sista titt på några kurser att läsa i höst men jag är inte ett dugg sugen, så gärna jobb! Har hittills lyckats att söka en kurs på 7,5 poäng.

Vad har hänt sen sist jag skrev då?

Jag och Victoria tog och åkte ner till Göteborg. Var inte ute efter något speciellt, bara komma iväg lite. Hittade till slut ett linne. Vi åt trerätters på Pizza Hut. Efterrätten var att äta så mycket mjukglass man ville, och mycket blev det kan jag lova, till det var det noisettesås. Det behövdes inte så mycket mer mat den dagen, hehe.

Jag ser väldigt glad ut inne på Pizza Hut

En glad Victoria i vårsolen :)

 

I måndags blev jag väckt 7:20 av ett telefonsamtal. Det var köket i Lundsbrunn som undrade om jag kunde komma och jobba. Så en timme senare var jag på plats och slutade kl 14. Senare på kvällen var det dags för träning, årets första träning i shorts! Skönt att slippa ha på sig en massa underställ och snart hoppas jag på spel på riktigt gräs!

 

Tisdagen bjöd på en liknande dag, jobb på Tegla mellan 9 och 14. Senare på kvällen var det träning, en rolig träning med spel på stor plan.

 

Veckan fortsätter med ännu mera jobb och en helg med mycket aktiviteter. Imorgon och fredag blir det jobb på Posten.  Fredag kväll skulle jag tro att det blir grillning hemma hos Mikael. På lördag sker det som jag sett fram i mot i månader: SERIEPREMIÄR! Det snackades om fest efter matchen. På kvällen väntar Markus Krunegård i Skövde med Emma.

På söndag ska jag ha kalas för på måndag blir jag 20 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0