Lördag.

Får bli ett blogginlägg idag, känns som om det kan bli lite stressigt att hinna med de närmaste dagarna. Idag var det match borta mot LIF med u-laget (förlust 2-3) och imorgon bär det av till Kungsbacka med a-laget för match mot Tölö. Sen väntas träning måndag, tisdag och onsdag innan midsommar kan börja firas. I år bär det av till Uddevalla för att fira midsommar, kul och komma iväg!

Min chef ringde igår och frågade om jag var sugen på jobb nästa vecka och det tackade jag ja till. Så jobb måndag-torsdag. Däremellan ska det hinnas med och packa också.

 

Glad att jag fick fint väder mina lediga dagar denna vecka :)

 

På måndag tänkte jag att jag skulle hinna åka och köpa mina fotbollsskor på Intersport i Falköping. Mina svarta Adidas gick sönder på träningen i torsdags.

Jag och mamma var och provade ut ett par igår i Lidköping, plus att jag hittade en del andra kläder också, hehe. Men köpte det mesta på mitt presentkort så betalade bara runt 50 spänn för två tröjor :)

 

Sitter just nu och tittar Sverige-Tjeckien (damer) och ikväll blir det nog att kolla matchen mellan Danmark och Kamerun. Snart kommer Mikael hit också, bli inte förvånade om det blir fotboll då :P

 

Glad att jag fick fint väder mina lediga dagar denna vecka :) Klagar inte om det blir lika fint nästa vecka!

 

Nu har jag lite brist på vad jag ska skriva så det får räcka, ha det kanon allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0