.

Har inte haft någon större lust med att blogga lite, men här kommer ett litet inlägg. Lyssnar på Vakna! Med the voice (som dragit igång igen efter sommaren!) i efterhand. Fantastiskt bra program :)

Haft en bra helg, på fredagen var det 20-årsfest för Emma och Hemb, mycket trevligt! Men blev lugnt eftersom det var match på lördagen. Lördagens match spelades på konstgräset mot Tölö. Synd bara matchen avgörs på ett mål som ingen vet om bollen var inne eller ej! Hursomhelst så spelade vi bra, bara att fortsätta så ska vi klara oss kvar i serien! Bra och roliga träningar både måndag och tisdag. Söndag väntar Karlstad och QBIK.

 

Varit mycket på jobbet i veckan och mer blir det imorgon, skönt att känna att man lever. Idag har jag varit och klippt mig och blekt slingor, känner mig än så länge nöjd. Sen har jag hunnit med och bakat, en lyckad och en misslyckad kaka. Så hoppas dom kan äta det på jobbet imorgon ändå :).

 

Kom på att livvakterna går på tv nu, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0