En räddare i nöden

Ligger på en spikmatta i sängen. Känns faktiskt ganska så skönt. Så tänkte testa några dagar om det blir någon effekt av det hela. Lyssnar på Petters nya album ”en räddare i nöden” och överväger att köpa det på itunes. Jobbade på tegla igår och har också fått tisdag nästa vecka. Posten ringde också i veckan så det blir det torsdag, fredag. Skönt att få jobba lite. Blev endast en dag denna vecka. Vilket gjorde att jag hann med att rensa lite i min garderob. Vinterkläderna åkte ur och sommarkläderna in.

Igår kväll kom Mikael och sov hos mig. Han åkte i förmiddags då dom har ”lagdag” idag.

Vi har, tro det eller ej, en spelledig helg. Jag som var är sugen på match. Istället drog jag ut till Petersburg och sprang femman. Lite segt men väldigt skönt efteråt. Har hunnit med att betala räkningar och nu har jag också deklarerat. Enkelt och smidigt :) Endast en vecka kvar till seriepremiären!

 

Lyssna in låten!

http://www.youtube.com/watch?v=jywylqgfvX8

"Petter-Längesen"

 

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0