Torsdag? Fredag? Söndag?

Hej! Kände att det var dags för en uppdatering igen. Dagen har ägnats åt fotboll. Hade 2 timmar morgonträning i skönt väder. Efter det drog vi en lunch på Donken. I eftermiddags var jag ute i Gudhem och kollade på fotboll. Mikaels lag Tomten mötte Borgunda i ett derby. Det blev vinst med 3-0! Precis ätit lite middag, skönt att ha matlådan klar inför morgondagen. Känns lite konstigt att det är torsdag, har en känsla över att det är söndag idag och att det var fredag igår. Det blir jobb på Posten imorgon, många som vill vara ledig en klämdag. Blev två dagar till på Posten denna vecka. Känns som om jobben rullar på nu, tre dagar nästa vecka, veckan efter det fick jag en vecka på Posten och snart är sommaren här och det är dags för sommarjobb. Kan tyckas jobbigt att inte ha så mycket ledigt i sommar, men samtidigt vet man säkert att man har jobb i minst 7-8  veckor, vilket känns bra! Semester får jag ha sen då, tänk bara på att få ha betald semester! Den här sommaren blir den femte sommaren jag jobbar, den tredje på Posten. Men jag gillar det.

 

Efter segern borta mot Kalmar i lördags laddar vi inför tre nya poäng hemma mot Stattena på lördag, 15:00 på Odenplan för intresserade.

 

Take care:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0