Not afraid

Tänkte ni skulle få en kort uppdatering. Efter fyra dagar av jobb är jag nu ledig. Det blev tre dagar på tegla och en dag på Posten. Gårdagen var en kamp mot åskan och regnet.  Varmt och skönt ute, shorts- och t-shirt- väder. När vi var inne och sorterade på morgonen öste regnet verkligen ner! Så när vi skulle ut på var det bara hoppas att turen var på vår sida. Såg hur svart det var runtomkring mig och hörde hur det mullrade på håll. Klarade mig undan med endast lite duggregn, gött!

 

 

Nästa vecka blir det hela veckan på Posten, gött!

 

Idag ska jag dra iväg till Falköping om en stund. Hänga med pojkvännen och ikväll ska vi ut och käka, myyys! Imorgon bär det av till Värmland för match mot Mallbacken.  Nästa vecka DM-match mot Ulvåker på onsdag. Regnet öste ner under vår träning igår så allt var genomblött! Hade träning i 45 min och sedan möte på det!

 

Skulle vilja lägga upp ett youtube-klipp här men vet inte riktigt hur man gör.
Men ett låttips ska ni få iaf: "Eminim - not afraid"
: http://www.youtube.com/watch?v=9LIpD4Ec-O8

 

Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0