Vår?

Hallå! Hoppas att allt är bra med er.  Kände att det var dags för en uppdatering igen . Precis ställt in två kladdkakor i ugnen, mums! Har lite saker att göra innan jag tänkte lägga mig och kolla Djurgården-Brynäs (Heja DIF!) på tv i eftermiddag. Igår var det bowling med laget. Tror vi bowlade i nästan tre timmar och sen var det tacobuffé. Några stycken i laget fortsatte sedan till Pryssan och vi lyckades få med vår tränare. Sen gick jag hem till Mikael och sov hos honom, han skulle upp och jobba vid nio så jag tog bussen hem en halvtimme senare. Fick reda på att det inte blir något träningsläger ner till Falkenberg, fanns inga planer till oss :( Så det blir till sommaren istället hoppas jag.

Vad händer mer då? Har fått lite mer jobbardagar. I veckan var jag på teglaskolan som vikarie i lite olika ämnen, t.ex. svenska, matte och franska (!). Nästa vecka har jag två dagar på posten, reklamdagarna måndag och torsdag. Skönt att få jobba! Är inte så sugen på plugg till hösten så hoppas på ett jobb då jag vet mer tider och så.

För övrigt så var det en månad kvar till min födelsedag igår, så jag har börjat skriva på en önskelista. Pratade lite med Elin igår, 20 grader sol i NY, FUSK! Vore ganska skönt om vi också kunde få lite värme. För man ser faktiskt att snön är på väg att försvinna. För nu får set faktiskt vara bra, har legat lite vl länge även om det har varit skönt med en rejäl vinter.

Match mot IFK:s P16 imorgon, får hoppas på seger denna gång då förra matchen slutade 2-2.

Det får räcka för den här gången, ta hand om er så hörs vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0