Onsdag.

Var meningen att jag skulle jobba på posten idag, men återigen fick jag migrän. Så det var bara och ringa till jobbet och säga som det var. Tog mina tabletter och somnade om till tio.  Som ni förstår har jag haft en lugn dag. Har blivit lite tv-tittande. Har precis streamar Arsenal-Barcelona. En bra match, dock borde Barca ha vunnit efter alla deras chanser. Har också upptäckt en ”ny” grej till min Ipod. Inte testat förut, utan bara hört talas om, ”podcasts”. Finns en hel del från P3, bland annat Mia & Klara som jag tänkte lyssna in :) Helgen och Påsken kommer att spenderas i Jönköping. Trevligt värre! Nu har ni fått en kort uppdatering. GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0