Jobb, träning.

God kväll! Kände för att skriva av mig en sväng. Har varit högstadielärare idag, liksom imorgon. Det är ganska kul att testa på lite olika saker. Då slipper man tröttna på det man gör. Gäller att välja rätt dagar också. Idag när det regnar passar jag på att vara inne och jobba. På torsdag ryktas det om sol och en heldel plusgrader och då ska jag få cykla runt och dela ut post och reklam (använde först ordet ”lite” först men kom på att det inte riktigt stämmer, tydligen mkt reklam på torsdag).

Har hunnit med att träna både igår och idag. Var ganska så trött efter dagens löpningar men vad skönt det är efteråt! Söndagens match slutade 2-1 till oss, alltså seger till oss denna gång. Har varit ganska kasst träningsväder de senaste träningarna. Regn och blåst, nästan så man får lite höstkänsla över det hela. Men vi får väl se fram emot fotboll på grönt gräs snart nu när snön är på väg bort. Det är det positiva när det kommer regn, snön försvinner. Som jag tidigare nämnde verkar det bli fint torsdag/fredag. På fredag så har vi en ”lagdag” med laget då vi inleder med träning på förmiddagen, sen äter vi någonstans i Falköping, efter det någon aktivitet och på kvällen ska vi ”nya” inkilas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0