2010-03-15

Hej på er allihopa! Hoppas att helgen har varit bra, det har min varit. Har snart varit hemma i en vecka(!), oj vad tiden går. Jag saknar redan Elin och storstan. Men nu åter tillbaka till vardagen. Har haft en bra helg. I fredags drog jag till Mikael i Falköping, kollade match på morgonen mellan Tomten och Axvall där Axvall vann. Sen drog jag mig hemåt mot Skara. Såg allsvenska premiären på tv mellan IFK och Kalmar, härlig blåvit seger med 3-0! Sen var det dags att dra sig till munken för att möta upp Agnes och Emma. Vi gjorde en väldigt god pastasallad till det och kikade melodifestivalen där för övrigt fel låt vann (Saade!). Vi avslutade med den mkt underhållande filmen "sommaren med Göran". På söndagen var det dags för träningsmatch mot IFK Falköpings P15/16. Tycker det ser bra inför seriestarten som är om drygt en månad. Det gick bättre än förra året, matchen slutade 2-2 efter att dom gjort sitt sista mål med ungefär 3 min kvar. Det blir revansch nästa söndag. Var hemma och vände för att sedan bege mig till Skövde. Där träffade jag Victoria som jag inte träffat på evigheter så det var kul att ses igen.

Idag har jag faktiskt varit ganska så effektiv. Har hunnit med att prata lite med min jobbcoach och ringt till arbetsförmedlingen. Tyvärr har det inte blivit något jobb än i veckan men jag sitter här och hoppas. Har kollar lite utbildningar i höst om det inte skulle bli något jobb. Sen har jag hunnit med att skicka ut inbjudningar till mitt 20-årskalas och fixat en grej med banken. Ikväll är det träning, fotboll och styrka på det. Träning tisdag, torsdag också. Annars inte så mkt annat i veckan. Hoppas på en fick och på fredag väntar bowling med laget, kul!

Tog bilden från Bessie :)

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0