Uppdatering

Hej på er! Kände att det var dags för en liten uppdatering, kommer nog bli någon uppdatering i vecka skulle jag tro. Men jag lovar inget.

Fotbollen har dragit igång på allvar nu. Inneträning både lördag och söndag, sjukt kul. SM till helgen och det är bara att hoppas att jag får vara med. Skulle dragit igång ute i måndags men tyvärr var det för kallt ute, kallare än -10 så är vi inne. Så vi körde i korridoren vid Odenplan, fotbollsworkout och det vanliga styrkeprogrammet. Igår blev det löpning i Freja Friidrott liksom på torsdag. Sen en lätt inneträning på lördag snackades det om. Börjar kännas lite smått i benen att träningen dragit igång, fyra träningar på fyra dagar, men jag gillar det. Träningslediga idag och fredag. Var så sjukt sugen på en pizza efter träningen i måndags och tänkte ta en sväng förbi Rocco men såklart hade dom vintertider och stängde tidigare så det får bli Pizza ikväll istället.  En Cola till det och American Pie: band camp. Skön film det där, körde ett helt American Pie-maraton  på Cypern oh tyckte band camp var en av dom bättre (: Kul och höra att dom vann helgens match där borta. Men jag har inte ångrat mitt beslut att åka hem, trivs bra här hemma och med fotbollen. Även om jobbsituationen inte är den bästa. Men det är bara kämpa på, imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och bestämma en jobbcoach.

Håller på och letar resa till New York för att hälsa på Elin. Så Elin om du läser det här vore det bra om du hörde av dig :)

 

Snön har legat kvar länge nu, bilden är från sälen förra året.

 

Sköt om er!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0