2010-02-10

Hej på er alla! Har varit väldigt effektiv idag måste jag säga. Har varit så snäll och städat hela huset, hann också mer tre maskiner tvätt. Sen så blev det en mysig fika med Agnes :)
Helgen blev väldigt mysig. I måndags jobbade jag på posten, sen "ledig" tisdag och onsdag. Imorgon är det dags för ytterligare en dag med jobb på posten. Lyckas alltid att jobba då det är reklam. På fredagen ska jag först träffa min jobbcoach och senare blir det att åka till Solna. På lördag väntar sm-slutspelet i futsal! Kan bli så att jag stannar en extra dag. Inte långt kvar till New York heller!!!!! :D Jag och Bessie kollar hotell för fullt!

Tänkte ladda upp lite vinterbilder på väg till jobb förra veckan :)


SNÖ!


Snö!





Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med vinterbilder! Får man se hur det ser ut där hemma! :)

Här ser det nästan likadant ut just nu faktiskt, det kom en snöstorm idag! Men hoppas att snön hinner försvinna till eran visit! då vill vi ha fint väder eller hur!

Hoppas det går bra på hotellfronten! hittar ni nåt bra till helgen efter kan ni alltid boka det också. Nu är det som sagt verkligen inte långt kvar! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! im so EXCITED! love you

2010-02-11 @ 03:19:03
URL: http://elinavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0