Stockholm/Solna

Sitter här och lyssnar på Andres Grega, har ni inte lyssnat på honom tycker jag att ni ska lyssna in honom. Ett mycket bra album; ”en sak i taget, så bra att jag faktiskt köpte det lagligt på itunes store. Men nu är det så att jag då gillar svensk musik. Kul förresten att det fortfarande är folk som läser bloggen trots att jag inte uppdaterar så ofta. Men kanske skulle göra det? Kul med kommentarer också :)

I helgen var vi uppe i Stockholm/Solna för att spela finalspelet i Futsal-SM. Grym resa upp i minibussen, en cover på Michael Jacksons ”beat it”, haha!

 

I första matchen väntade Glanshammar. Ska nog erkänna att vi hade lite flyt då dom hade minst 5 skott i stolpe/ribba. Vi lyckades att vinna på straffar, 2-2 efter ordinarie tid. Men fotboll handlar om att göra mål så vi har inget att be om ursäkt för. I finalen väntade Bollstanäs (norrettan). Där blev det tillslut förlust med 3, trots att vi spelade bättre än i semifinalen. Men tvåa i Sverige är väl inte så dåligt eller?

 

Jag åkte in med i minibussen på vägen hem utan stannade en extra natt hos mamma och pappas kompisar. Där bjöds det på god mat och bastande. Dock bangade jag snön. Var hemma vid sextiden och då kom min pojkvän och det var väldigt myyys <3.

 

Igår var jag en halvdag på Sunnanäng, kul att vara på förskola (nej, det heter inte dagis). Nyss ringde dom från posten så det blir jobb imorgon också. Det rullar på även om det inte är heltid så blir det något! Skulle haft möte med min jobbcoach men mötet blev flyttat till torsdag. Har också hunnit med att boka in en klipptid nästa vecka innan resan. Inte alls långt kvar nu. Känns helt sjukt att det verkligen blir av. Boendet kommer lösa sig fint skulle jag tro, hittade en massa billigt igår så hoppas Bessie kollar lite på det idag så vi kan boka det också.

 

Ha det bra så hörs vi snart igen :)

 

Straffmål, bilden är tagen från Jessica.

 

Mitt och Bessies rum :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kristina

Hej. Väldigt roligt att du kom hem till oss. "You got the picture" det heter förskola.

Kram

2010-02-20 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0