Idrottslärare, dagisfröken och mattant...

Kände det var dags för en uppdatering om vad som händer och sker. I fredags var det dags för fotbollsgala. ”Förfesten” var hemma hos Pryssan för att sen dra vidare mot Terrassen. Tog det lugnt med tanke på lördagen. Galan var väl lite seg, men FKIK fick pris för ”årets bänk”, vilken innebar fair play-priset! När jag körde hem från galan såg jag en älg och ett rådjur så det gäller att vara försiktig. På lördagen åkte vi ner till Markaryd för att spela andra omgången i Futsal-SM. Det gick bra vann mot Madesjö med 13-4 och BK Kick från Malmö med 12-2. Hela laget spelade riktigt bra trots att vi mötte två ganska bra lag. Jag spelade back, det var ganska kul och det gick bra :) Så den 13:e februari är det dags för slutspel i Solna. I semifinalen väntar Glanshammar. Söndagen spenderade jag hos pojkvännen. I måndags blev det jobb som idrottslärare, igår var jag dagisfröken i Ardala och idag agerade jag mattant på gällkvistskolan. Imorgon gäller det också att vara mattant, fick mest diska men det var helt okej. Ett jobb är ett jobb! Träningarna i veckan har inneburit lite mer löpning men det är skönt att få springa av sig! Riktigt att ta sig en varm dusch och sen bastu på det  :). Dags för träning imorgon också. Helgens planer blir ner till Jönköping. Men på fredag hoppas jag det blir en mysig fika.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0