Vänstertrafik

God kväll kära bloggläsare. Idag har vi tagit det lugnt. Spelat kort, jag vann på Chicago. Men dagens händelse måste ändå varit att vi har fått låna en hyrbil. En röd ford. Kostas vår tränare kom förbi med en hyrbil till oss idag. Eftersom jag är den som har haft körkort i 1 år så är det jag som ska köra. Så jag tränaren, "presidenten" och 2 tjejer åkte med min lilla övningskörning. Körde runt en sväng med bilen, på vänster sida om vägen, och växla med vänsterhanden. Som tur är sitter iaf växlarna på samma sida. Sen så skulle jag backa in på vår lilla parkeringsplats, inte kört bil på 2½ vecka men det gick bra :) Kostas sa åt mig att köra lugnt eftersom trafiken här är farlig och dom kör som idioter. Men det ska nog gå bra det här.
Sen var det dags för ytterligare en träningsmatch, laget vi mötte var inget vidare. Vi vann med kanske 8-1, vet inte exakt men vi vann stort. Spelade innermitt, gick bättre än förra matchen. Började till vänster men blev inflyttad i mitten. Sen blev det hem för lite mat och nu sitter vi hemma hos tränaren. Imorgon är det träning, men för min del blir det nog vila. 3 matcher på 6 dagar sliter en del. Och man börjar känna sig lite trött i kroppen och serien börjar nästa söndag.
Imorgon ska vi ha "fest" för en tjej i laget fyllde år idag och imorgon fyller min rumskamrat Elin år, grattis!
Ta hand om er så hörs vi snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Peter Kling

Visst är det härligt med FORD :)

2009-10-23 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0