På plats

Sitter hemma hos tränaren och surfar på internet. Inget internet där vi bor men vi hoppas att det ska fixa sig, annars får jag sätta mig här. Haha. Boendet är ett hus, inget superdupersnyggt men tror det kan bli mysigt ändå. Har nyss kommit hit och ska kika läget lite imorgon.
Ja nu är vi äntligen framme efter världens kanske längsta dygn. Landade 03:20 inatt. Var framme runt 4 och det tog sin lilla tid att komma i ordning. Sen upp vid åtta för att åka in till huvudstaden Nikosia.  Det var det läkartester, ekg, blodprov m.m. Det kan nog vara bra. Blev bjudna på mat. Sen hem och vila inför träningen kl 19. Riktigt skönt väder men lagom segt eftersom vi knappt sovit och inte fått i oss så mycket mat. Skönt att träna och få känna lite på det :) I början av serien väntar matchen mot tre förväntade topplag.
Skriver mer någon dag då jag har lite mer tid. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Therese

Go pro kussen !!! =D Vi här hemma kommer följa dig genom ditt äventyr!! Ha de gött! Kram Therese

2009-10-07 @ 20:38:38
Postat av: Jonna

wowowow, vad kan jag säga? Det är så coolt! Testerna gick bra antar jag? Vore intressant att själv göra lite sånt. Men jag är inte i sådär superform just nu (harkel)...

Hur månag bor ni i huset? Åh du måste ta lite bilder och visa därifrån!

många kramar

2009-10-08 @ 14:14:01
URL: http://saltglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0