Lev som en gris och dö som en hund

Hej! Hmm, så vad har hänt den sista tiden då?? Har varit kasst väder den här veckan, mest mulet och åskskurar. Igår så var det en lugn dag med träning vid 4. Vi tänkte åkt och handla efter träningen ca 20 över 6 men affären var tyvärr stängd. Men det blev lite fredagsmys och tacos i alla fall. Igår kom även mina föräldrar. Så idag träffade jag mina föräldrar. De kom och hämtade mig vid vårt hus. Sen så visade jag dem både planen och sedan klubbhuset. Sen åkte vi vidare till Larnaca, lite ovant för min pappa att köra på vänstersida. Det gick bra, körde ner och parkerade vid strandpromenaden. Idag fick vi se ganska mkt sol så vi låg en stund vid stranden. Sen gick jag och mamma och kikade lite affärer men det mesta var stängt. Vi gick och hämtade pappa för att käka på en restaurang jag och mamma hittade. Mysigt och väldigt god mat. Det var väldigt kul att träffa mamma och pappa igen, tack för all grejer <3. Sen vill jag tacka Ina m. familj för godiset. Tackar även brorsan för musiken (markus krunegård!!) och filmerna <3 Laddar inför matchen imorgon, seriepremiär. Rapport om matchen kommer om några dagar! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0