God kväll.

22:55 Cypriotisk tid. Hemma hos tränaren och bloggar idag också. Idag har vi varit en sväng vid poolen för lite sol och bad. Sen på kvällen blev det träning. Det blir bättre tempo och spel för varje träning som går. Så det ser positivt ut. Idag har vi fått en träningsoverall och matchdräkter ska vi få i veckan som kommer :) Nu ska jag försöka mig på lite bilder. Tyvärr har det inte blivit så mkt bilder (emma) men det kommer. Kommer upp på facebook inom en snar framtid.

Träningsoverallen



Mitt och Elins rum

Vårt klubbhus, där vi önskar vi bodde. Har ingen bra bild på vårt hus än men det kommer.

I alla fall en palm i trädgården.

Poolen vid klubbhuset.

Hoppas ni är nöjda med dessa bilder. Kommer upp fler på facebook om några dagar skulle jag tro .

Ha det! / Frida

Kommentarer
Postat av: emma

yey! skitkul med bilder ju! :) kul att det funkar bättre och bättre!

eftersom jag skulle hålla dig uppdaterad, hoppas jag inte du missat att maskinen (äntligen) släppt en ny låt! spotify nästa! :D

2009-10-13 @ 22:34:51
Postat av: Stina Graad

Ser ju helt underbart ut :9 Varmt och skönt, jämfört med här hemma. Här är det ganska ordentligt kallt :S Hade tydligen snöat i Stockholm inatt, mysigt!

Ha det så bra<3

2009-10-14 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0