Första träningsmatchen....

Hej kära bloggläsare. Idag vaknade vi runt 11. Sen var det frukost som vanligt. Idag har vi tagit det lugnt som vanligt. Spelade kort, Chicago och gurka är de vanligaste förekommande spelen. Sen var det att dra en film, jag kollade in bambi, disney är bäst! Sen var det ladda med pasta, hamburgare och sallad. Nu har vi även fått stora dunkar vatten och de har handlat köttfärs. Så nu kan vi göra tacos :). Sen var det dags för match mot killar i 14-15 års ålder. Jag blev positivt överraskad av vårt spel. För att aldrig ha spelat med varandra var det bra. Sen att vi förlorade mot killar som är fysiskt starka är en annan femma. Spelade forward, det var kul. Vi har ett lag med duktiga spelare på många positioner. Nu sitter jag hemma hos tränaren, man får komma och gå lite som man vill här. Imorgon blir det en sväng till poolen för att sola och bada lite, en stund iaf. Sen på kvällen träning. Sen på onsdag är det match igen, borta mot några, vet inte vilka. Take care /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0