23:38

Sitter hemma hos tränaren efter dagens träning. Har kollat lite champions leugue-fotboll. Porto tar emot ett Cypriotiskt lag, Apoel, (tror det var så) ett lag från huvudstaden Nikosia. Apoel tog ledningen men för tillfället leder Porto med 2-1. Dagens träning var "lugn" med tanke på att vi hade en träningsmatch igår. Gårdagens match var mot killar och resultatet blev 4-6. Vi saknade spelare då några var på landslagsuppdrag. Spelade innermitt men föredrar forward. Imorgon är det dags för ytterligare en träningsmatch. Serien börjar om ca 1½ vecka. Möter alla 4 topplag dom 4 första matcherna så då gäller det att vinna! Vi har pratat med dom lite angående jul och hoppas att vi ska få komma hem och hälsa på.
Igår kväll var vi ute och åt för att Bella fyllde år. I veckan så fyller också Louisa i laget och Elin år så på fredag är det fest.
Idag var vi en sväng vid poolen, skönt värre! Men känns som om bil kan vara nära nu. Eftersom jag har haft körkort längst så finns det risk att jag får köra, på vänstersidan. Men nuförtiden känns det inte så onaturligt att åka på vänstersidan. Så det kommer man nog in i. Sen så har det blivit lite svalare, nu har jag på mig shorts och en långärmad tröja, haha.
Kom på en sak, vi blev frälsta idag.
Nu är det dags att gå :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0