Destination Cypern

Gör ett försök att starta en blogg, här kan ni följa mig och mitt liv på Cypern.
Ja nu närmar det sig, om drygt ett dygn sitter jag på ett flyg ner till Larnaca på Cypern. En flygresa som kommer ta sin lilla tid då en mellanlandning i Ungern är planerad. Ja nu börjar ett nytt äventyr. För den som inte vet så ska jag spela fotboll på Cypern. Om allt går som planerat kommer jag vara hemma någon gång i början av maj nästa år. Förhoppningsvis får jag komma hem i jul och hälsa på. Men vi får se, det får tiden utvisa. När jag fick det här erbjudandet så tänkte jag att testar jag inte kommer jag aldrig få veta hur det skulle vara och förmodligen ångra mig för resten av livet. Är det inte min grej så har jag i alla fall försökt.
Ja sitter och snackar med en av tjejerna jag ska åka med och det börjar nästan kännas lite nervöst.
Idag vaknade jag 20 över 12 efter en kul utgång igår. Kul att träffa mycket folk. Blev många hej då. Det var match igår, på konstgräs och tyvärr förlust men då var det att säga hej då till laget. Blev nästan lite småjobbigt att säga hej då till dom. Har haft ett väldigt bra år fotbollsmässigt, gått från division 3 till division 1. Precis tagit en plats i startelvan och så ska jag dra. Men Falköping finns kvar, som tur var är jag välkommen tillbaka. Sen efter fotbollslaget så var det släktens tur och sen på kvällen blev det hej då till lite andra folk. Har nog inte insett att jag verkligen ska åka iväg imorgon!
Hoppas att alla har det så bra här hemma, kommer sakna er och ni är hjärtligt välkomna att hälsa på. Skriver mer när jag är framme, eller kanske redan imorgon?
Ja, det får räcka för den här gången. Kanske inget proffsigt första inlägg men får hoppas det kommer med tiden, haha.
Ta hand om er /Frida

Kommentarer
Postat av: hald

Lycka till och ta hand om dig frida! :)

2009-10-04 @ 19:14:16
Postat av: ellen

ett fint första inlägg frida, kommer vara en av dina trognaste läsare, det kan du skriva upp! :) goodbyes is not my cup of tea om man säger så, men vi säger att vi ses snart igen istället! <3

2009-10-04 @ 19:47:49
Postat av: falköpingsellen

låter spännande frida, hur kommer det sig att du fick ett sånt erbjudande? :) kommer du spela som proffs där alltså? :)

2009-10-04 @ 20:58:01
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/
Postat av: Saran

Hej frida :) lycka till på cypern. antar att det är daniel som fått dit dig? jag fick också det erbjudandet, men fick tacka nej pga knät. men om du gör samma sak nästa år så kanske vi är två ;) lycka till, och håll mig uppdaterad!

2009-10-04 @ 21:11:39
URL: http://mikroskopisk.blogg.se/
Postat av: emma

shet! du åker imorn! ha det så jävla grymt och vill höra om ALLT som händer! ses snart, det vill jag lova ;) <3

2009-10-05 @ 00:10:56
Postat av: billman

Allt kommer gå underbart;)

2009-10-06 @ 17:11:13
URL: http://zebillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0