11/10

Ja det har redan blivit 11:e oktober. Har snart varit har en vecka. Isag far ni leva med att visa bokstaver inte har nagra o\prickar, sitter pa ett internetcafe. Idag sov vi till ca 11. Sen blev det att aka till poolen med bella och asa. Var dar en stund och tog det lugnt. Jag vill bo i vart klubbhus! Sen efter det hem for att slanga i oss en macka, sen visdare in mot Nikosia for att se matchen mellan liga segrarna och cupsegrarna, Nikosia och Apollon. Apollon vann med 5-1. Forovrigt ar det Nikosia forsta matchen. Blir vi bara samspelta i vart lag tror jag det kan bli bra. :) Sen hem till tranaren for lite mat och en jattegod kaka tillsammans med rumanskorna. Nu sitter jag har, sen blir det nog lugnt.

Imorgon ar det det "friendly game" mot killaget har i byn. Onska oss lycka till :)


Forresten kommer bilder snart.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ellen

Lycka till! :) visa vem som är stjärnan! och JA bilder vore fett nice!! :D

2009-10-12 @ 09:31:51
Postat av: emma

åh bilder! det längtar jag efter, hoppas du gör mig stolt och tar massvis med bilder :) och jag lovar att hålla dig uppdaterad med lite mer bloggande nu! hoppas livet leker och att du trivs där nere! saknar dig här hemma, PUSS

2009-10-13 @ 01:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0