Protaras

Hej på er allihopa. Har nu varit på Cypern i en månad!
Idag har jag varit och träffat min kära mamma och pappa. Åkte med vår röda ford bort mot protaras för att träffa mamma och pappa. Inte jättefint väder men skönt att komma iväg en sväng. Vi gick strandpromenaden bort för att kolla in hur det ändrats sen senaste gången vi var här. Så vi gick en bra bit, väldigt skönt med en promenad för det var inte särskilt kallt. Sen så gick jag och mamma ner en sväng till deras innepool och bubbelpool och tog det lite lugnt. Sen var det upp till rummet för att hämta pappa. När vi gjort det gick vi ner till restaurangen för att äta lunchbuffé på hotellet, gott. Efter det så åkte vi in lite till Paralimni för att kolla in supermarket men det var stängt, stängde 19:30 alla dagar förutom onsdagar då det stängde 15. Sen var det hela vägen hem igen, ca 1 timme med bil. Efter det hem och vila en sväng, kl 19 träning. Kul träning idag, körde 4-4 inne i en kvadrat och sen resten var spel. Ladda inför lördagens viktiga match mot Salamina (stavning?), där 3 svenskar spelar. Ska bli spännande, första hemmamatchen. Nu blir det bilder, finns fler på facebook, blått vatten vill jag lova!
/Frida
Blått vatten
Jag
Huvudstranden, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0