Nikosia!

Hej allesammans! Idag har det hänt ganska så mycket. Idag var jag, Bella, My och Åsa inne in huvudstaden Nikosia som ligger ca 20 min bort. Det tog ett tag för oss att parkera. Skulle bort till tränarens frus jobb, Georgia för att parkera gratis. Anledningen att det tog så lång tid var att vi räknar trafikljus på lite olika sätt och alla dessa enkelriktade gator inne i stan, men efter många om och men kom vi fram. Väl där kollade vi lite av stadens utbud vad det gäller kläder. Kollade mest i sportaffärer, men jag hittade ett linne i en annan affär där det var 70 % på en del grejer så det blev billigt. Sen så åt vi på Burger King som är billigare än hemma, en meny kostar 5,20 euro. Efter det bar det av hem igen, för lite vila innan träningen, försökte kolla lite one tree hill över nätete men gick inte så jättesnabbt så det laggade en del. Dagens träning bestod av kvadratspel och ganska mycket spel. Gick ganska så bra, fick några sköna skott med vänsterfoten. Efter träningen så körde jag styrketräningen vi kört i FKIK under säsongen, skönt att hålla igång musklerna lite också. Så nu sitter jag hemma på internet, flera dagar i rad nu, det gillas!

Imorgon är det träning vid 16 och på kvällen är det bingo med klubben, inte jättekul men vad gör man inte. Men tänk er själva bingo på ett språk man knappt förstår, får sitta och gissa vilka nummer som sägs. Sen när man inte vill köpa en bricka för 40(!) euro så är det inte så kul att bara sitta och lyssna. Men vi får väl göra det bästa av situationen. Match i helgen men har inte förstått om det är lördag eller söndag men det ger sig.

Kalinichta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0