4 veckor

Sitter idag på balkongen och bloggar lite, med en massa irriterande flugor på benen. Har försökt att smälta söndagens förlust lite som jag tycker vi egentligen var värda att vinna. Men som alla vet så handlar fotboll om att göra mest mål och det gjorde vi inte. Om man tänker efter så har vi inte ens varit här en månad än och de förväntar sig att vi ska spela bra och vinna lätt. Det är ingen dålig press vi har på oss här nere. Så nu måste vi vinna de 2 nästa matcherna, annars är det i princip kört att vinna serien. Så nu jävlar. Igår var jag, Bella och Elin en sväng i byn och kikade. Vi var i en sportaffär med fina saker men för min del blev det inget inhandlat. Till lunch fixade jag och Valle potatis och kycklinggryta. Vi lyckades att skära isär en hel kyckling och få något ätbart från det, blev riktigt gott. Senare på eftermiddagen var det träning. Igår var nog första dagen jag tyckte det var riktigt kallt ute. Hade på mig tröjan hela träningen men en underställströja hade inte suttit fel. På träningen blev det lite passningar, 10 min löpning såklart och sen lite avslut och spel.
Ta hand om er alla där hemma!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0