1:a advent!

God kväll! Jag vet att jag inte skriver så ofta men hoppas ni nöjer er med det. Kling, ber om ursäkt för mitt lilla felskrivande, naturligtvis menade jag första advent, som det är idag. Lite svårt att få någon julkänsla i vårt lilla hus. Det blir bättre om man går upp till Kostas (tränaren) där julgranen redan kommit fram. Den veckan har varit den då vi gjort mest grejer. Kan bero på att Valles kompis, Louise varit här. Men inatt så ska jag köra henne till flygplatsen. I veckan så har vi hunnit med två gånger i Nikosia för att kolla in lite julklappar. Julshoppingen ska nog ske i veckan. En kväll var vi inne i Larnaca och fikade på Starbucks, där fick vi också lite julstämning med musik och gran. I vår mataffär spelas det också en del julmusik så dom gör sitt bästa men att kunna gå i shorts och t-shirt gör att man missar lite av känslan.

Igår spelade vi match. Matchen slutade 2-1 efter många missade chanser. Stämningen på plan var som första matchen ungefär, väldigt hetsigt. Många oschyssta tacklingar och några fula kapningar, en i vårt lag fick åka in till sjukhus så det var tur att domaren blåste av matchen. Senare på kvällen var i ute i huvudstaden Nikosia, riktigt kul kväll måste jag säga.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0