Julkänsla?

18 dagar kvar tills jag är hemma igen. Nedräkningen har börjat. Häromdagen satt vi och lyssnade på julmusik för att komma i stämning. Lite svårare att få den här.  Den här veckan tar vi det lite lugnare och har inte hittat på så mycket mer än att handla mat och tränat fotboll. Igår hämtade vi ut vår lön och idag var vi på Ikea och the mall. På Ikea hittade vi massa svenska julsaker som julskinka, glögg, pannkakor men jag köpte skumtomtar och julmust :) Ingen träning idag och på lördag är det match, borta mot AEK (Aiya napa) med två eller tre svenskor i laget.

 

Nu kommer bilder från Nikosia, gamla stan:

 

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det inte bara ryktas om minusgrader här hemma, det är riktigt mycket minusgrader! (annat än man kan säga om Cypern kan jag se!) Hur mysigt som helst när solen går upp och det är frost överallt! :) men så blir det snart mildare! Och jag lovar köra försiktigt! ;) ses snart!!!

2009-12-03 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0