5-1!

God kväll. Idag är det den 10:e december, alltså 11 dagar tills jag är hemma igen. Det var inte så kul att bli av med min plånbok men jag överlever. I tisdags så var vi och handlade på Ikea, the mall. Jag köpte inget mer än julmust. Träning på kvällen, lite kortare och ganska så mycket spel. Igår så spelade vi matchen mot AEK som vi skulle spelat i lördags. Laget hade tre svenskor med, en målvakt, en back och en mittfältare. Jag spelade innermitt denna match, gick bra och det kändes bra. AEK tog ledningen med 1-0. Sen så gjorde vi mål på straff och sen rullade det på. Vi vann med 5-1(!) så Kostas och vi var glada.

Idag åkte jag, Åsa och Elin in till Nikosia för att julshoppa det sista. Jag köpte en tröja, en klänning och en långärmad t-shirt. När vi gick i gamla stan så märkte jag inne på topshop att en fågel skitit på min tröja. Jag känner verkligen att Nikosia är min stad med tanke på att jag blev av med min plånbok där. Men har redan ringt till telefonbanken så nu hoppas jag att mitt visakort ska vara hemma när jag är hemma. Men nytt körkort måste fixas, så måste ta kort till körkortet. Men när jag kommer hem så ska jag klippa mig. Ni ska se hur ”långt” hår jag har för att vara mig.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0