3:e advent

Söndagen den 13:e december 2009, betyder tredje advent och Lucia! Igår spelade vi match mot ytterligare ett bottenlag. Vi tog ledningen med 1-0 och sen sköt de 1-0. Slutresultatet blev 9-1 till slut och äntligen gjorde jag mål, två mål! Innan matchen så var det mycket tjat om att jag skulle göra mål speciellt från vår tränare kostas. Så när jag inte gjort mål i första halvlek bad han att jag skulle göra mål och jag gjorde första målet andra halvlek, skönt! I matchen så blev det lite bråk, så en spelare från varje lag fick rött kort för att det nästan blev slagmål på plan. Sen så ville laget vi mötte knappt spela andra halvlek då de bara hade 9 spelare. Så i slutet fick vi möta en tvåbackslinje.

Vi hade tänkt gå ut i helgen men sen så blev det inte så. Så tränarens fru Georgia frågade om vi ville åka med henne till Larnaca. Så jag, Åsa och Elin åkte med henne och fikade på ett mysigt fik. Vi lyckades se gårdagens Barcelonamatch. Bredvid caféet låg det en spelhall så vi spelade lite spel som airhockey och kasta bollar. Sen så visade hon oss lite julpynt i Dali. Kvällen avslutades med andra tredje filmen i vårt Johan-falk-maraton. Eftersom vi somnade ungefär med en gång så såg vi klart filmen idag. Vi såg även den fjärde filmen, så nu har vi två kvar.

Ses snart! (8 dagar kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0