2009-12-05

Hej! Sitter hemma en lördagskväll och bara tar det lugnt, tog just en dusch.  Sitter på grannens trådlösa nätverk, ganska så kasst men bättre än inget alls. Tidigare ikväll har vi varit och hämtat mat från restaurangen Bonanza här nere. Köpte med en pasta carbonara, riktigt gott. Skulle spelat match idag men den blev inställd, på grund av att det har regnat för mycket. När det regnar här så regnar det kan jag meddela. Inget mesigt duggregn som det kan komma hemma i Sverige.  Det var nästan tur att vi inte spelade idag för många spelare är skadade eller sjuka. Jag börjar känna mig lite småförkyld. Bara hoppas att det stannar där. Matchen spelas troligen på onsdag men det är svårt att veta här då det mesta är ganska så flexibelt här. Blev ytterligare en sväng till Ikea för inhandlade av julsaker. Jag köpte två julmust och vi köpte en burk ”Annas pepparkakor”, det är vad jag kallar julstämning.  Ganska så mycket trafik i på väg mot Nikosia men det gick bra. Tycker inte det känns särskilt konstigt att köra på vänstersidan. Vi får se hur det känns när man kommer hem till Sverige och kör på högersidan och ett halare väglag. Nedräkningen fortsätter, 16 dagar kvar. Tror dom två sista veckorna kommer rulla på . I veckan som kommer blir det förhoppningsvis en del julshopping. Sista veckan ska vi fixa de sista grejerna och sen så är man hemma igen. Saknar er alla där hemma, ni är guld värda!

Ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0